Csapatunk

Csapatunk

Zádor Viktória

a Kis Zseni Szentendre vezetője, koordinátor


Több mint 10 éve foglalkozom oktatásszervezéssel, a felnőttképzés a szakterületem, jelenleg is ezen a területen dolgozom. A gyerekeimnek kerestem matematikai irányú fejlesztést, így találtam rá a mentális aritmetika módszerre. Szerettem volna, hogyha a városunkban is elérhető lenne, így új irányként vágtam bele a Kis Zseni Szentendre elindításába, csatlakozva a Kis Zseni Magyarország hálózatához.

Bízom benne, hogy sokan megismerik ezt a különleges fejlesztő programot a környékünkön is!

Galambos Attila

Hikari 光 Mentális Aritmetika foglalkozásvezető tanár


Sziasztok!

Galambos Attila vagyok.

Dolgoztam a magyar oktatási paletta szinte minden szegmensében, tanodáktól és alternatív iskoláktól kezdve gimnáziumokon keresztül egyetemekig és szakképzésig. Oktatási szemléletemben nagy hangsúlyt fektetek az egyéni érdeklődés mentén szervezett tanulásra, melynek során a folyamatban részt vevők saját dinamikájuk szerint férhetnek hozzá tudástartalmakhoz vagy fejleszthetik képességeiket.

Nagyon kíváncsi ember vagyok, szeretek fejlődni, új dolgokat elsajátítani. 40 évesen tanultam meg kirakni a Rubik-kockát. Hiszem, hogy a hibázás egy újabb lehetőség a fejlődésre. Rendszeresen írok pedagógia témákban a Qubit.hu-ra.

Ami még leköt, az az oktatásfejlesztéssel foglalkozó vállalkozásom, melynek neve: #újpedagógia.


Szalma Diána

Hikari 光 Mentális Aritmetka foglalkozásvezető tanár

Szalma Diána vagyok, 2001-ben végeztem tanító szakon. Hátrányos helyzetű térségben kezdtem el dolgozni. Hamar észrevettem, hogy szükségem van egyéb ismertekre, hogy hatékonyan taníthassak, ezért pár évvel később a gyógypedagógus képzést is elvégeztem, melyből szakvizsgát is szereztem. Több mint 15 éves szakmai tapasztalattal rendelkezem.

Hivatásnak tekintem a munkám, nagyon szeretem a gyerekeket, könnyen megtalálom velük a közös hangot, legyen szó kisgyermekről, vagy akár kamaszról. Még a pályám elején, tanítóként jöttem rá, hogy sok olyan gyerek van, aki a régi, elavult módszerekkel nem tanítható, hogy nincs két egyforma gyerek, és a frontális osztálymunka nem lehet az egyetlen módszer az ismeretek átadására. Mindegyik osztályomnál próbáltam olyan módszereket alkalmazni, amelyek segítik az önálló ismeretszerzést, tanulást. Az alternatív módszerek mindig is vonzottak, korábban is igyekeztem minél több elemét becsempészni az oktatásba, de ezt egy normál állami iskolában egyre nehezebb megoldani. Fontosnak tarom a differenciálást, hogy a diákok az egyéni képességeik, készségeik figyelembevételével, tapasztalati úton szerezzenek használható tudást.
A matematika megszerettetése nem lehetetlen, és a gyerekek számára nélkülözhetetlen, hiszen ez nemcsak egy tantárgy, hanem a logikus gondolkodás alapja, mely egész életünkben végigkísér bennünket, vagy sikerként, vagy egyre inkább kudarcként. Azt gondolom, hogy lehet öröm a tanulás, csak megfelelő módszerek, eszközök és persze pedagógusok kellenek hozzá.

Célom, hogy a gyerekek élvezzék a tanulást, örömmel járjanak a foglalkozásokra, ehhez pedig a Kis Zseni programja hatalmas lehetőséget nyújthat számukra.

Tudtad?

A Hikari japánul fényt jelent, és szimbolizálja a tanulási folyamatot és a mentális képességek felébresztését.